perjantai 27. syyskuuta 2013

Moi! Oon toinen blogin kirjottajista, Oona. Esittelen tänään miun nuket tarkemmin, nauttikaa jos voitte :)
MUISTAKAA!
puhuu
ajattelee
HUUTAA!
*tekee*
Bonny: Terve taas lukijat  alienit olen Bonny.
Kuten viime kerralla kävi ilmi olen 8-vuotias tyttö.
Olen tuon Oonaksi kutsutun jätin ensimmäinen
nukke. Omistan jopa obitsun.
 Bonny: Mallini on Little pullip phonetika. Varmaan huomasitte...
 Novelle: Olen Novelle, tutummin Nove. Olen malliltani Pullip
Tomoe mami:)
 Yhdessä: Olemme siskoja, Donna ja Rachel ovat serkkujamme:)
 Novelle: Lopeta heiluminen Bonny laatu kärsii.
Bonny: *kiljuu* Teen mitä haluan!
Bonny:*näyttää kylttiä* Kiitosta Alienit:)
Oona: Suvi varmaan ilahtuu kun söhräsit tuonkin kyltin Bonny....
 Novelle: No kiitosta kuitenkin;)
 
 
 
 
 
Ja loppuun vielä kuva, joka ei ole laaduton, PARTY HARD!
 
Awww
 
 
 
Kiitos,
Terveisin; Oona, Bonny ja Novelle:)

4 kommenttia:

  1. ihanat sisarukset <3 söpöt nuket :)

    VastaaPoista
  2. Aika tönkköjä kuvia. Parempi kamera ( Tai se ettet käytä salamaa ja kuvaat ulkona ) voisi auttaa asiaa. Myös obitsu ja peruukit voisi olla ihan hyvä hankkia. Posetuksessa aika paljon oppimista vielä. Toivottavasti et ota tätä haukkuna, rakentavana palautteena tarkoitin

    VastaaPoista
  3. Otan rakentavana, ei oo kameraa, puhelin:D Ja pihalle hankala mennä, sataa sataa ropisee:D
    Mut mut kun sade loppuu otan neuvosta vaarin:)

    VastaaPoista